میم شین

نوشته های یک ذهن افتاب پرست

میم شین

نوشته های یک ذهن افتاب پرست

درباره بلاگ
میم شین

این وبلاگ برای من حکم یه دفترچه یادداشت رو داره، دفترچ که یادداشتی که اگ روزی نبودم ، بمونه، نمیدونم مخاطبی دارم یا ن! اما در کل مینویسم که رها شم ، همیشه ی چیزی از وجودم هست که در ظاهر انسان جلوم میاد و دستشو میزاره رو گلوم و سعی میکنه خفم کنه و تنها راه نجاتی که برام میزاره اینکه، بنویسم...!

بایگانی
آخرین مطالب
۰۴ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۱:۴۰

نامه نگاری!

من خیلی خیلی موافق این جمله هستم:

در عصر نامه های پستی قدیمی مردم وقتی نامه مینوشتند که حرف مهمی برای گفتن داشتند.بجای این که هر چه را بلافاصله به ذهنشان می رسید روی کاغذ بیاورند، با دقت بیشتری درباره حرفی که میخواستند بزنند و شیوه بیانش تعمق می کردند. توقع دریافت پاسخی با همان دقت و توجه را هم داشتند. اکثر مردم فقط معدودی نامه در ماه رد و بدل می کردند و معمولا خود را تحت فشار نمی دیدند که بلافاصله هم جواب بدهند. امروزه، من روزانه دهها ایمیل از دیگران دریافت میکنم و همه هم توقع پاسخ فوری دارند. ما گمان می کردیم که داریم در زمان صرفه جویی میکنیم ،ولی به جای آن سرعت ماشین زندگی را به ده برابر رساندیم و اوقات خود را مملو از تشویش و بی قراری کردیم.
|صفحه ۱۳۵تا۱۳۶ کتاب انسان خردمند|

                                                     

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۰۴
محمد شیری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی